Terminix

Terminix

ترمینیکس
Terminix

Terminix

ترمینیکس

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره سبک های هویت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره سبک های هویت یا هویتی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 32
فرمت فایل doc
حجم فایل 37 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30
مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره سبک های هویت

فروشنده فایل

کد کاربری 7243
کاربر

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره سبک های هویت

دارای منابع کامل (فارسی و انگلیسی)

دارای رفرنس دهی استاندارد

فرمت : DOC

تعداد صفحات : 30

بخشی از متن :

  • سبک های هویت

در این بخش از این فصل به بررسی هویت و نظریه های مختلف در این زمینه و عوامل موثر در شکل گیری هویت می پردازیم.

  • نوجوانی و کسب هویت

یکی از جنبه های رشد فردی و اجتماعی در دوره نوجوانی کسب هویت است و می توان گفت که یکی از وظایف اصلی نوجوانان در جامعه، یافتن پاسخی عملی به این سوال است که «من کیستم؟» هرچند قرن ها پیش به این موضوع پرداخته شده ولی در چند دهه اخیر در مرکز توجه روان شناسی قرار گرفته و اولین بار اریک اریکسون به طور جامع به آن پرداخته است (ابوالقاسمی، 1386).

هویت عبارت است از افتراق و تمیزی است که فرد بین خود و دیگران می گذارد. هویت شخصی یک سازه و ساختار بدنی، روانی و اجتماعی است. یعنی شامل برداشت بدنی و طرز فکرها و عقایدی می شود که معرف فرد است و نحوه ارتباط با دیگران را نیز می سازند(احمدی، 1382).

نوجوان به طور دایم، برای کسب هویت تلاش می کند، تلاشی که هم خود را به تلاطم وا می دارد و هم دیگران را. نوجوان متوجه می شود که در جسم، افکار، هیجان ها، آرزوها و روابط با دیگران دگرگونیهایی به وجود می آید. همگام با این دگرگونی، نوجوان متوجه می شود که وجود دارد، تغییر می کند و می خواهد تغییر کند در لابه لای این جوش و خروش تغییر شکل هاف باز اوست که خود را تعریف می کند(وندر زندن، 2001؛ ترجمه گنجی، 1384).

نوجوانان و بزرگسالانی که احساس هویت در آنان قوی است خود را افرادی مجزا و متمایز از دیگران می دانند. کلمه فرد که معادل کلمه شخص است، نشان دهنده نیازی همگانی به درک خود به عنوان کسی که به رغم داشتن چیزهای مشترک با دیگران، از آن جداست. نیاز به ثبات رای و حس یکپارچگی نیز ارتباط نزدیکی با آن نیاز همگانی به درک خود دارد. وقتی که از یکپارچگی خود سخن می گوییم، مقصود جدایی از دیگران است و در عین حال یگانگی خود، یعنی انسجام عملی نیازها، انگیزه ها و الگوهای واکنش شخص((ماسن، کیگان، هوستون و کانجر؛ ترجمه یاسایی، 1387؛ .ابوالقاسمی، 1386).

......

...

.

تحقیق با موضوع طراحی و پیاده سازی یک سایت اینترنتی دینامیکResearch on the design and implementation of a dynamic website

تحقیق با موضوع طراحی وپیاده سازی یک سایت اینترنتی دینامیک 163صفحه قالب ورد قابل ویرایش
دسته بندی کامپیوتر و IT
بازدید ها 15
فرمت فایل doc
حجم فایل 3436 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 163
تحقیق با موضوع طراحی و پیاده سازی یک سایت اینترنتی دینامیک

فروشنده فایل

کد کاربری 23114
کاربر

توضیحات:

تحقیق با موضوع طراحی وپیاده سازی یک سایت اینترنتی دینامیک

163صفحه قالب ورد قابل ویرایش

بخشی ازمتن:

با توجه به نیاز روزافزون، به تکنیک های جدید برنامه نویسی تحت وب، در صدد برآمدیم تا به طراحی و پیاده سازی یک سایت اینترنتی دینامیک بپردازیم .
قسمت های مختلف این پروژه را می توان درچهار بخش کلی زیر خلاصه کرد:
ایجاد کاربر
تغییر اطلاعات کاربر
نمایش روند پیشرفت کار مربوط به کاربر
صفحات مربوط به معرفی تولیدات و ...
اهمیت و کاربردها
مطمئناً محیط وب مکانی است که براحتی می توان به آن دسترسی پیدا کرد و تعداد کاربرانی که هر روزه به اینترنت می پیوندد در حال افزایش است پس طراحی اینگونه سایتها امری لازم و ضروری بنظر می رسد .
یکی از معیارهای برتری سیستم های کامپیوتری این است که تا چه حدی user friendly هستند. سعی ما بر آن بوده است که در پروسه طراحی این سیستم حتی الامکان کمترین اطلاعات از کاربر درخواست شود و سیستم تا جایی که مقدور است خود مسئولیت جمع آوری اطلاعات را بر عهده داشته باشد.
در چنین شرایطی مطمئناً هم کاربران برای استفاده از سیستم با سهولت و راحتی کار روبرو بوده و هم میزان خطا تا حد قابل توجهی کاهش می یابد. بعنوان مثال وقتی که یک کاربر به این سیستم login می کند برای بالا رفتن سرعت و به منظور جلوگیری از اتلاف وقت کاربر، از امکانات برنامه نویسی Client Side، برای چک کردن صحت نام کاربری و رمز عبور استفاده کرده، و سپس تست وجود چنین کاربری در پایگاه داده، قسمت سرور صورت می گیرد. این کار باعث افزایش سرعت و امنیت می گردد.
اهداف پروژه
اهداف این پروژه را می توان در ابعاد زیر دسته بندی کرد:
تسهیل سلسله مراتب و پروسه انجام کار
بکارگیری قدرت زبان برنامه نویسی پویای PHP و پایگاه داده MySQL
سهولت استفاده از امکانات اینترنتی

با توجه به نیاز روزافزون، به تکنیک های جدید برنامه نویسی تحت وب، در صدد برآمدیم تا به طراحی و پیاده سازی یک سایت اینترنتی دینامیک بپردازیم . قسمت های مختلف این پروژه را می توان درچهار بخش کلی زیر خلاصه کرد:• ایجاد کاربر • تغییر اطلاعات کاربر • نمایش روند پیشرفت کار مربوط به کاربر• صفحات مربوط به معرفی تولیدات و ...
اهمیت و کاربردهامطمئناً محیط وب مکانی است که براحتی می توان به آن دسترسی پیدا کرد و تعداد کاربرانی که هر روزه به اینترنت می پیوندد در حال افزایش است پس طراحی اینگونه سایتها امری لازم و ضروری بنظر می رسد .یکی از معیارهای برتری سیستم های کامپیوتری این است که تا چه حدی user friendly هستند. سعی ما بر آن بوده است که در پروسه طراحی این سیستم حتی الامکان کمترین اطلاعات از کاربر درخواست شود و سیستم تا جایی که مقدور است خود مسئولیت جمع آوری اطلاعات را بر عهده داشته باشد.در چنین شرایطی مطمئناً هم کاربران برای استفاده از سیستم با سهولت و راحتی کار روبرو بوده و هم میزان خطا تا حد قابل توجهی کاهش می یابد. بعنوان مثال وقتی که یک کاربر به این سیستم login می کند برای بالا رفتن سرعت و به منظور جلوگیری از اتلاف وقت کاربر، از امکانات برنامه نویسی Client Side، برای چک کردن صحت نام کاربری و رمز عبور استفاده کرده، و سپس تست وجود چنین کاربری در پایگاه داده، قسمت سرور صورت می گیرد. این کار باعث افزایش سرعت و امنیت می گردد.
اهداف پروژهاهداف این پروژه را می توان در ابعاد زیر دسته بندی کرد:• تسهیل سلسله مراتب و پروسه انجام کار• بکارگیری قدرت زبان برنامه نویسی پویای PHP و پایگاه داده MySQL • سهولت استفاده از امکانات اینترنتی

فهرست برخی ازمطالب:

نرم افزار Macromedia Dreamweaver MX:

ویژگیهای PHP :

توانائیهای PHP :

موتور اسکریپت نویسی PHP :

ثبات و استحکام Stability :

The Zend engine :

مزیتهای PHP :

MySQL

تاریخچه MYSQL :

ویژگیهای پایگاههای داده :

متد های ارتباطی پایگاه داده :

دانلود نقشه اتوکد دیتیل و جزییات اجرای پیاده روسازی، آلاچیق، طرح کفپوش، نیمکت


دانلود نقشه اتوکد دیتیل و جزییات اجرای پیاده روسازی، آلاچیق، طرح کفپوش، نیمکت

دانلود نقشه اتوکد دیتیل و جزییات اجرای موارد مورد نیاز پارک ( پیاده روسازی ، آلاچیق ، طرح کفپوش ، نیمکت ، به همراه کف سازی و جدول گزاری پیادروها ) برای پارک ها اجرایی جهت استفاده پیمانکارهای شهرداری ، مهندسین و دانشجوها

دانلود دانلود نقشه اتوکد دیتیل و جزییات اجرای پیاده روسازی، آلاچیق، طرح کفپوش، نیمکت

دانلود نقشه اتوکد دیتیل و جزییات اجرای موارد مورد نیاز پارک 
پیاده روسازی آلاچیق طرح کفپوش نیمکت
کف سازی و جدول گزاری پیادروها برای پارک ها اجرایی جهت استفاده پیمانکارهای شهرداری مهندسین و دانشجوها
دسته بندی معماری
فرمت فایل dwg
حجم فایل 307 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 5

دانلود نقشه اتوکد دیتیل و جزییات اجرای موارد مورد نیاز پارک ( پیاده روسازی ، آلاچیق ، طرح کفپوش ، نیمکت ، به همراه کف سازی و جدول گزاری پیادروها ) برای پارک ها اجرایی جهت استفاده پیمانکارهای شهرداری ، مهندسین و دانشجوها

دانلود دانلود نقشه اتوکد دیتیل و جزییات اجرای پیاده روسازی، آلاچیق، طرح کفپوش، نیمکت

ترجمه مقاله یادگیری گروه کوچک با بازی در موزه ها: تاثیرات تعاملی بودن بعنوان واسطه تفاوت های فرهنگی


ترجمه مقاله یادگیری گروه کوچک با بازی در موزه ها: تاثیرات تعاملی بودن بعنوان واسطه تفاوت های فرهنگی

ترجمه این مقاله 20صفحه است و در فرمت ورد است فایل زیپ خریداری شده شامل فایل ورد، پی دی اف و فایل اصلی به زبان انگلیسی است چکیده انگلیسی و ترجمه آن به زبان فارسی در زیر آمده است

دانلود ترجمه مقاله یادگیری گروه کوچک با بازی در موزه ها: تاثیرات تعاملی بودن بعنوان واسطه تفاوت های فرهنگی

یادگیری رسمی
یادگیری مبتنی بر بازی
دانش پیشین
فرهنگ
همکاری مشترک
تعاملی بودن
مددجویی
ترجمه مقاله
ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی
ترجمه مقاله یادگیری گروه کوچک با بازی در موزه ها تاثیرات تعاملی بودن بعنوان واسطه تفاوت های فرهنگی
ترجمه مقاله Small Group Learning with Games in Museums Effects of Interactivity as Mediated by Cultural Differences
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل zip
حجم فایل 5741 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20

 ABSTRACT
Museums are rich and complex learning experiences, using a variety of interactive approaches to engage their audiences. However, the largely unstructured nature of free-choice learning calls for alternative approaches that can effectively engage groups of school age students with diverse cultural backgrounds. In this paper, we present our findings from a recent study in a museum in Greece, where triads of stu-dents had to learn about olive oil production using a game enabling different levels of interactivity and collaboration. We found that facilitation by an expert guide led to greater learning gains as compared to students playing alone, with one or three simultaneous game controllers. We also com-pared these results with a previous controlled experiment conducted in the US with middle school students, using the same game but without the ecologically valid facilitation. Drawing ideas from sociocultural and cognitive theories we interpret the contradictory findings, identifying the impact of culture on their (social) interactions, their subjective game experience, and eventually learning, in these spaces.
Author Keywords
Informal learning; game-based learning; prior knowledge; culture; co-located collaboration; interactivity; facilitation.

 

ترجمه چکیده مقاله به فارسی:

چکیده

موزه ها، تجربه های غنی و پیچیده یادگیری هستند و با انواع مختلف رویکردهای تعاملی سعی در جذب مخاطبان خود دارند. با این حال، ماهیت بسیار غیرساخت یافته یادگیری عاری از انتخاب برای رویکردهای جایگزینی فراخوانی می شود که می تواند به صورت موثری گروه های دانش آموزان را با پیشینه های مختلف فرهنگی درگیر کند. در این مقاله، ما یافته های تحقیق اخیر را در موزه ای در یونان ارائه می دهیم که سه دانش آموز باید با استفاده از توانمند کردن سطوح مختلف تعاملاتی و همکاری درباره تولید روغن زیتون یاد بگیرند. ما دریافتیم که مددجویی توسط یک راهنمای متخصص منجر به افزایش یادگیری در مقایسه با دانش آموزانی می شود که به تنهایی با یک یا سه کنترل کننده همزمان بازی، بازی می کنند. ما همچنین این نتایج را با یک آزمایش از قبل کنترل شده مقایسه کردیم که در آمریکا در بین دانش آموزان مدرسه راهنمایی با استفاده از بازی مشابه اما بدون کمک معتبر زیست محیطی انجام شد. ما با ترسیم ایده ها از نظریه های اجتماعی-فرهنگی و شناختی، یافته های متناقض را تفسیر می کنیم، که تاثیر فرهنگ را بر تعاملات (اجتماعی) آنها، تجربه بازی ذهنی آنها، و در نهایت یادگیری در این فضاها مشخص می کند.

کلمات کلیدی نویسنده

یادگیری رسمی؛ یادگیری مبتنی بر بازی؛ دانش پیشین؛ فرهنگ؛ همکاری مشترک؛ تعاملی بودن؛ مددجویی.

دانلود ترجمه مقاله یادگیری گروه کوچک با بازی در موزه ها: تاثیرات تعاملی بودن بعنوان واسطه تفاوت های فرهنگی