ترجمه
مقاله یادگیری گروه کوچک با بازی در موزه ها: تاثیرات تعاملی بودن بعنوان واسطه
تفاوت های فرهنگی
ترجمه این مقاله 20صفحه است و در فرمت ورد است فایل زیپ خریداری شده شامل فایل ورد، پی دی اف و فایل اصلی به زبان انگلیسی است چکیده انگلیسی و ترجمه آن به زبان فارسی در زیر آمده است |
![]() |
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | zip |
حجم فایل | 5741 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 20 |
ABSTRACT
Museums are rich and complex learning
experiences, using a variety of interactive approaches to engage their
audiences. However, the largely unstructured nature of free-choice learning
calls for alternative approaches that can effectively engage groups of school
age students with diverse cultural backgrounds. In this paper, we present our
findings from a recent study in a museum in Greece, where triads of stu-dents
had to learn about olive oil production using a game enabling different levels
of interactivity and collaboration. We found that facilitation by an expert
guide led to greater learning gains as compared to students playing alone, with
one or three simultaneous game controllers. We also com-pared these results with
a previous controlled experiment conducted in the US with middle school
students, using the same game but without the ecologically valid facilitation.
Drawing ideas from sociocultural and cognitive theories we interpret the
contradictory findings, identifying the impact of culture on their (social)
interactions, their subjective game experience, and eventually learning, in
these spaces.
Author Keywords
Informal learning; game-based learning;
prior knowledge; culture; co-located collaboration; interactivity;
facilitation.
ترجمه چکیده مقاله به فارسی:
چکیده
موزه ها، تجربه های غنی و پیچیده یادگیری هستند و با انواع مختلف رویکردهای تعاملی سعی در جذب مخاطبان خود دارند. با این حال، ماهیت بسیار غیرساخت یافته یادگیری عاری از انتخاب برای رویکردهای جایگزینی فراخوانی می شود که می تواند به صورت موثری گروه های دانش آموزان را با پیشینه های مختلف فرهنگی درگیر کند. در این مقاله، ما یافته های تحقیق اخیر را در موزه ای در یونان ارائه می دهیم که سه دانش آموز باید با استفاده از توانمند کردن سطوح مختلف تعاملاتی و همکاری درباره تولید روغن زیتون یاد بگیرند. ما دریافتیم که مددجویی توسط یک راهنمای متخصص منجر به افزایش یادگیری در مقایسه با دانش آموزانی می شود که به تنهایی با یک یا سه کنترل کننده همزمان بازی، بازی می کنند. ما همچنین این نتایج را با یک آزمایش از قبل کنترل شده مقایسه کردیم که در آمریکا در بین دانش آموزان مدرسه راهنمایی با استفاده از بازی مشابه اما بدون کمک معتبر زیست محیطی انجام شد. ما با ترسیم ایده ها از نظریه های اجتماعی-فرهنگی و شناختی، یافته های متناقض را تفسیر می کنیم، که تاثیر فرهنگ را بر تعاملات (اجتماعی) آنها، تجربه بازی ذهنی آنها، و در نهایت یادگیری در این فضاها مشخص می کند.
کلمات کلیدی نویسنده
یادگیری رسمی؛ یادگیری مبتنی بر بازی؛ دانش پیشین؛ فرهنگ؛ همکاری مشترک؛ تعاملی بودن؛ مددجویی.